whats up?

Altså jag förstår inte? De senaste 2-3 veckorna har jag varenda jäkla morgon vaknat kring klockan 5 eller halv 6 helt av mej själv. Jag måste nog ha någon slags inbygd väckarklocka just den tiden! Nu ska ni ju inte tro att jag är så pass hurtig så att jag stiger upp då, nej nej! Även om jag är sjukt pigg just då när jag vaknar tvingar jag nog mej att somna om igen. Jaa och då kan jag nog sova hela dagen om de så skulle behövas!?

Hur ska jag ändra den här inbygda väckarklockan så att den skulle väcka mej vid typ 9 istället? Det ska nog vara så svårt! Min nästa investering får nog vara mörkläggningsgardiner så kanske jag slutar vakna så sjukt tidigt av mej själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0