och så kom vintern

Hej vad det stormar! Jag sitter i vardagsrummet och är nästan säker på att snart flyger fönsterrutorna in. Dagens utmaning var att ta sig över brändöbro med höstjacka och utan vantar och mössa. Och visst fan gick det, men tid tog det. Nu vill jag inte klaga, visst är det kul med vinter, men lite mildare vinter om jag få be!

Dagens väder och kyla får mig att villa åka till sydligare breddgrader, helst nu med det samma. Jag vill ligga på stranden och känna hur värmen sprider sig i kroppen. Jag vill gå runt med sommarkläder och inte behöva frysa ett dugg. Jag kan sänka min krav lite, sommar här i landet skulle nog också duga just nu. Så om någong kan fixa det skulle jag bli väldigt tacksam!

Tack på förhand



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0