klagovisan

Helvetes jävla skit dag (ursäkta mitt språk). Men jag är på allmänt dåligt humör idag, jag har stegring, jag har ont i halsen, jag har ont i öronen. Inte riktigt det optimala. Så är det tent imorgon men jag har nog inte fått pluggat någonting alls. Som ni märker är jag på klago humör, men det måste man få vari ibland, bara ibland!

Och idag dessutom är det den där dagen som jag inte riktigt tycker om, den 14 februari. Hjärtan hit och hjärtan dit, och man ska vara så kärleksfull och kramgod just denna dag. Har alltid haft något emot just den här dagen, alla hjärtans dag!

Jag känner för att krypa under täcket och ligga där i ett dygn, men det kan jag ju inte göra. Jag måste nog ta mig i kragen och aktivera mig, snart i alla fall.


Dagen började i alla fall bra med dunderfrukost hos Mia



Sen gick det bara utför!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0