life in a box

Jag måste packa, jag måste verkligen packa! Och det är precis vad jag började med för några minuter sedan. Jag började med min klädgarderob men det var inget nöje så jag sparar det. När jag hade hunnit vika ihop lite klänningar insåg jag att jag lider av det typiska kvinno syndromet: Jag äger allt för mycket kläder, ett helt hav av kläder i alla olika former och färger, men ändå har jag aldrig något att klä på mej. Det känns som att jag inte har något vettigt alls och som att jag alltid behöver något nytt. Jag och halva Finlands befolkning lider antagligen av detta syndrom.

Tillbaka till packandet då! Om någon är frivillag att komma och packa åt mej så är den varmt välkommen. Jag kan agera arbetsledare och sitta och säga vad som ska i vilken låda ( jag måste väl nog skaffa flyttlådor först för att det ska fungera)


Kommentarer
satu

nytt inlägg snart kanske :)?

2011-10-02 @ 19:58:28
URL: http://satu.papper.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0