pausgymnastik

Lite bloggpaus måste man väl få ta när man skriver skolarbeten, visst? Jag måste säga att jag är ganska stolt över mej själv nu, har skrivit två av tre arbeten som jag hade planer skariva idag, och hör och häpna, det tredje är på gång! Eller jaa, jag har i alla fall skrivit rubriken. Jag tänkte belöna mej med ett glas vin och några avsnitt friend när jag är klar. Tänk om jag skulle ta och skippa min lathet och alltid vara såhär effektiv. Finns det botemedel mot kronisk lathet?

Jag hittade några bilder fårn förra veckan då jag och Mia var på resa till Stockholm (joo Elin, jag snodde dina)


Vi kanske inte fick se Rihanna, men vi fick sitta jävligt högt upp i globen i alla fall, det räckte för oss!


Vi ersatte konserten med en cider istället. Jaa, vi försöker ju i alla fall se normala ut!

Idag gjorde jag det igen, jag var en timme för tidigt i skolan. Jag borde lära mig att kolla upp tider och inte bara anta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0