senare

Jag måste nog vara bäst i världen på att skjuta upp saker och ting. Man skulle nästan kunna säga att mitt motto är: Jag gör det sen! Jag har tent imorgon och såklart har jag inte kommit mej för att plugga på det ännu (om inte en sida igår räknas)
problemet är det att det kommer hockey och sedan eurovision idag, och de lockar nog mycket mera än att läsa. Kanska det blir en tent på talang nu igen? Men jag tror det kan gå vägen med lite allmänbildning!
Bara jag får undan tenten så är det lungt, då kan jag ta helj sedan. Och på måndag börjar jag min karriär som servitris. Får se då hur många vita skjortor jag spiller ner med rödvin eller hur många tallrikar som flyger ur händerna på mej. Förhoppningsvis bara några.


Här ska jag spendera min sommar


Föresten, mitt projekt att bli brunast i Vasa i år går åt rätt håll, de här senaste dagarna har nog solen tagit på!



Kommentarer
Annu

haha nä va skoj, jag ska också jobba där, bara att i trästugan utanför som turistinformatör (igen) :D

2011-05-15 @ 22:05:43
URL: http://theannu.blogg.se/
Malin

Då kan vi ju springa och hälsa på varandra lite nu och då :D

2011-05-15 @ 23:16:34
J A N I N A

HJÄLP VA DU E BRUN! så fint! :D

2011-05-18 @ 00:37:10
URL: http://yae.blogg.se/
Malin

Det har lite försvunnit redan när jag har varit osolad i en vecka, men tack ska du ha fina du! :D

2011-05-18 @ 21:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0