piiiska

Jag borde ha någon här brevid mej som tvingar mej att skriva skolarbeten! Någon som skulle sitta här med en piska och börja vifta lite när jag får för mej att sitta och slösurfa på facebook eller läsa bloggar. Planen är att jag ska få skrivet en essä idag, men det blir nog lite senare. Men jag SKA!

Nu har jag föresten bestämt mej för vad min nästa tatuering ska bli och var den ska sitta. Det blir nog först i höst för det är ju ingen vits att börja göra den mitt i sommar. Jag kan tala snällt med farsan och se om han skulle vilja ge mej det som födelsedagspresent sen.

Och så e jag happy för att kusin vitamin kommer hit från Stockholm och ska vara här i en vecka. Jag ska nog dra med ut honom på något rackartyg!









Kommentarer
satu

berätta berätta!!!!

2011-05-03 @ 21:23:16
URL: http://satu.papper.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0