inget viktigt

Altså nu har det inte funkat att göra nya inlägg på några dagar. Får se om det lyckas nu då.

Måndag igen och bra fiilis. Solen skiner och jag sitter och solar på balkongen i min nyinförskaffade solstol. Jag sitter och jobbar på brännan, i år ska jag vara brunast i Vasa!

Heljen spendrade jag mest med den här herremannen:
kusin vitamin



På fredagen blev det chillkväll med film och på lördagen var vi på inflyttningsfest och sedan utgång. Tråkigt att han snart drar tillbaka till Stockholm.

Jag bara måst lägga upp en bild på den här underbara lilla filuren


Åååh vad jag också vill ha en liten kattunge! Jag skulle kunna gosa med den här sötisen dygnet runt. Hon är så sööt så jag vill äta upp henne, men ni kan vara lugna, det tänker jag inte göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0