prickig

Nej, jag har inte dött.
Jag har farit på hit och dit hela veckan så det är nog orsaken till att det har varit så tyst här. Hela förra veckan var det pampasveckan! Absolut skitroligt och händelserikt har det varit. Har dock lyckats dra på mej en förkylning och en antibiotikakur, men sådant får man väl leva med. Jag ska vara glad att rösten börjar vara tillbaka i alla fall!
Det får nog bli en lugn vecka nu och en ännu lugnare helj.

Kanske jag slänger upp några bilder från pampas 2011 senare. Än så länge har jag inte fått insatt bilderna från kameran till datorn, men det lär jag väl göra så småning om

Dags för en powernap nu så jag orkar resten av dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0