Hej igen

Tänte bara berätta att jag nog lever, även om det har varit tyst här. Efter en veckas semester med bara en massa slöande är jag fortfarande mycket slö och trött. Hur kan man bli så trött av att göra ingenting?
Hur som helst var det en bra vecka, men med lite för lite sol (jaa okej då, jag ska inte klaga)

Det är konstigt hur mycket man kan sakna personer på en vecka? Jag menar, en vecka är ju ändå bara sju dagar men oj så lång tid det kan kännas som!

Väskan har jag inte fått uppackad ännu. Den lär nog inte röra sej ur fläcken på en vecka eller mer som vanligt. Att det alltid ska vara så svårt att packa upp när man har varit ute och rest. Ibland har det hänt sej att väskan bara har stått där i flera veckor och bara väntat på att bli tömd.
Nu får det i alla fall bli till en annan dag för sängen lockar mera!


Gonattlåt (som för övringt är min nya droglåt, jag kan inte sluta lyssna på den)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0