lite bilder

Liiite sent, men nu fick jag äntligen bilderna från Teneriffa av mamma. Det är över tre månader sen jag var där, men bättre sent än aldrig.
Här kommer några av bilderna




Uppenbarligen är jag mycket lättroad




Mexikansk restaurang, Mick och jag


Den här bilden är bara så jäävla bra! Vilken underbart par. Ja, jag och mamma kände att vi måste smygfota dom!



Vattenpark






Jag, Mick och Fred tog bussen till stranden


The beach

Nu när jag har kollat igenom bilderna får jag ju såklart södern abstinens igen. Nåjaa, några månader ännu ska jag hålla mej i Finland.


Jag tog årets första dopp idag! Trodde det skulle vara sååå mycket kallare än vad det var. Det var ju nästan sommarvarmt. Vi plaskade på i 15 min ungefär och bestämde oss för att fara och simma o sola imoron igen efter jobbet. Nu är det oficiellt sommar! Jaaaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0