roadtrip

Det blev en liten roadtrip denna lediga dag till ära. Imorse klockan 7 packade jag, Johan, Lasse, Mia och Ida in oss i bilen och körde iväg mot Tammerfors. Vi hade en heldag på särkänniemi men berg- och dalbanor och flygande hit och dit. När vi tröttnade åkte vi iväg till ikea för lite shopping. Det är totalt omöjligt att komma ut från ikea utan att ha inhandlat något. Jag fick såklart med mej hem en del saker.
Det har idag igen varit den perfekta lediga dagen med superbra sällskap! Tack för den!

Jag lockade med Jessica på en kvällspromenad ikväll. Det blev en relativt lång promenad och oj vad vi  löste världsproblem! Det var jävligt skönt att bara få prata om både ditt och datt. Att helt enkelt få tömma hjärnan på alla tankar och funderingar. Jag gillar dej bruden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0