i-landsproblem, check

För dom som inte vet det så älskar jag skor. Man kan aldrig ha för många par och jag blir aldrig mätt på skor. Ett problem är när man måste slänga bort ett par för att de är för slitna och sönderanvända. Snacka om att jag har i-lands problem.
Nu har jag två par som är så slitna så att sulorna knappt sitter fast i resten av skon. Deras tid har nog varit och farit nu. Men jag vill inte slänga dom. De har ju suttit på mina fötter hur länge som helst. De kanske inte är några skönheter mera. De par som en gång varit vita är numera bruna/gråa. Det andra paret har spruckit upp på många ställen.
Jag tror de får stå kvar på min skohylla ett tag tills jag har bearbetat tanken på att slänga mina älsklingar!


Idag vaknade jag för övrigt upp på helt fel sida. Jag var inget roligt sällskap kan jag säga, stackars mamma och moster som har fått stå ut med mitt gnäll halva dagen idag. Det blev i alla fall bättre mot kvällsidan då vi for ut och äta och senare när jag drog iväg till Oravais för att umgås lite med Ida. Nu är jag happy happy igen. Imorgon ska jag nog se till att jag vaknar på rätt sida!


Jag bara älskar den här låten, den är så skön!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0