bäst i test

Min dag startade kanske inte på bästa sätt idag. Jag skulle börja jobbet 10.30 och så ringde jag och blev väckt 10.40 och informerades om att jag borde vara på jobbet redan. Ja flög upp ur sängen och på med första bästa klädesplagg jag hittade och susade iväg i mitt gröna vrålåk. Ingen större skada skedd dock. Och oj vad vi hade bra stämning och energi på jobbet efter gårdagens bravader (notera min sarkasm i föregående mening). Jag vet inte när jag kom hem igårn natt men någon gång in på småtimmarna. Och sjuttons ont har jag haft i min bakdel idag efter allt cyklande.
Vi hade nämligen bestämt att vi som jobbade kvällsskiftet skulle alla cykla till jobbet och sedan cykla hem tillsammans. Sagt och gjort! Det blev nog över 50 km på en dag. Vår lilla cykelutfärd tog väldigt lång tid men alla vinpauser stup i kvarten. Grymt skoj kväll i alla fall, men nu cyklar jag inte på länge!

Avslutar med ett GRATTIS till min Jeba! Happy Birthday 20-åringen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0