värmen!

Denna natt har inte varit rolig. Jag har sovit dåligt och ibland vaknat dyblöt och sedan vaknat och haft iskallt. När jag vaknade tänkte jag att FAN nu har jag feber. Jag tog fram febertermometaren och den visade absolut inte på feber utan tvärt om. Den visade 34,4! Jag mår jävligt konstit.

Glad är jag iaf!! För jag fick veta imorse att jag får fara och lapa sol om lite mer än en månad! Får ligga på stranden i en vecka ock bara njuuta! Oj vad det behövs! Skulle jag ha oturen att det är dåligt väder hela veckan, ja då tar jag livet av någon!! Nej nog tog jag nog i lite för hårt, ni kan vara lugna, det gör jag inte.
Destinationen är Teneriffa. Har varit där förut och senast var det inge vidare väder, bättre lycka denna gång!

Nu sitter jag och förbereder mej för någon finska diskussion vi ska ha idag på finskan, tydligen ska vi filmas?? Smart att jag tänker på det nu såhär 45 min före jag börjar.. Nå men jag får väl ta det på talang, det brukar nog lösa sej!


Kommentarer
elin

orättviiist, ja vill också till värmen!

2011-01-18 @ 21:41:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0