trööööött

Jääävlar vad jag är trött. Jag trodde nog nästan att jag skulle somna i duschen! Typiskt jag att ligga och tryck på snooze knappen i en timme före jag klarar av att stiga upp.
En söt blondin vid namn Matilda ligger ännu sött och snarkar i min säng.. jag vill också sova ännu. Vi har varit riktigt kärleksfulla inatt och blondi har sovit på min arm hela natten.

Jag måste packa det sista ännu. Jag är så ostrukturerad så jag vet inte vad jag har med och vad jag inte har med. Har bara slängt ner något i väskan.

Oj vad jag ska sova på tåget och båten. Tröttheten blev ju inte lindrigare av att jag var ut igår.

Nu måste jag nog sätta lite fart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0