lat är jag

NU måste jag nog skärpa mej! Måste sluta! Inom loppet av en vecka har jag nu inhandlat 4 par skor. Det kanske börjar räcka nu kan man tro, men näj. Det är ännu ett par jag har siktat in mej på, men de får vänta ett tag. Annars måste jag leva på nudlar i ett halvår.

Fuck! Det är deadline för ett par uppgifter om 2 timmar.. men nog ska jag hinna få ihop det nog. Har fått gjort över hälften redan! Jullovet är inte ens slut ännu och jag längtar redan till sommarlovet!
Tänk att få gå runt i bara shorts och en topp. Gå sätta sej på en brygga med något svalkande att dricka. Sitta och avnjuta en glass någonstans. Sitta i en park och ha en mysig picknick med vänner. Nattbad efter krogen. Och att bara få känna värmen bränna mot huden!
Gaaah vad jag vill ha sommar NUU!!

Dags att sluta drömma sej bort till sommaren nu och börja ta itu med det jag måste istället..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0