gotta love the morning

Morgonen har inte börjat så himla underbart. Jag skulle stiga upp kl 9 och börja läsa på tent (allt som jag inte hunnit läsa igår) men av någon konstig anledning tryckte jag bara på knappen "snooze" hela tiden i 2 timmar! Men då kan man ju tänka positivt och konstatera att det kanske är bättre med tillräckligt mycke sömn före tenten än att jag kan jätte mycket om ämnet? (Det där lät kanske ändå inte så positivt).

Tog mej upp ur sängen vid 11 och tänkte att nu behöver jag kaffe! Satte på kaffekokaren och till min förskräckelse smakade kaffet jätte illa? Vad gjorde jag för fel? Jag gjorde ju som jag alltid gör! Här tar latheten över så jag orkar inte koka nytt kaffe. Istället sitter jag och pinar mej igenom ett par koppar av det äckliga kaffet.

Med min tur kommer bilen att vara jätte insnöad och jag kommer komma för sent till tenten! Eller jag kan ju vara lite taktisk och kolla från balkongen hur mycket snö det är på den och beräkna ungefär hur mycket tid det behövs för att ta bort det.

Nu får det vara slut på morgonsvammel härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0