två kaksi zwei

2 veckor kvar tills jag får känna solens värme mot huden! Desa två veckor känns som en lång evighet just nu. Speciellt när det går rykten om att den här inkommande veckan ska bli jätte kall.
När är det okej att börja packa då? Jag vill börja nu, men det kanske är lite onödigt. Kanske jag borde vänta en och en halv vecka ungefär.

Slog på tvn och konstaterade "skoj, det kommer melodifestivalen". Sen började jag fundera på varför det sänds först den här tiden på dygnet (nästan mitt i natten), det var ju nog lite underligt. Sen började jag fundera att det är ju söndag?
Jag kände mej blåstast i världen när det slog mej att det såklart var en repris. 10 poäng till Malin där! Jag skyller på trötthet!
När blev klockan så här mycket föresten? Vem har varit o fifflat med timmarna så att ett antal har försvunnit idag? Skyldig ombes att komma och anmäla sej till mej snarast!



Kommentarer
elin

uppdatera bättre mallaann ;(

2011-02-17 @ 15:40:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0