inte min dag

Vaken mitt i natten som vanligt.. Men det känns ändå helt okej för att det är fredag. På fredagar och lördagar får man vara vaken ända in på småtimmarna. I och för sej sitter jag här och är jätte trött, så frågan är ju varför jag inte bara kan gå lägga mej?
Jag har konstig feelis nu. Har ingen aning om varför, men jag började mitt i allt känna mej ledsen. Eller kanske inte leden, men väldigt nerstämd. Jag hatar det här fenomenet! Varför kommer det ibland utan någon anledning. Just nu har jag absolut ingen anledning till att vara nere, allt är ju bra. Jaa inte kan man alltid förstå sej på sej själv.
Jag borde väl gå och sova istället för att sitta här och tycka synd om mej själv men i själva verket känns det ganska bra att sitta här och tycka synd om mej.
Allra helst skulle jag villa ligga i en varm famn nu men det går inte så bra då du e där och inte här.
Ska ta oh stänga in mej i muiken värld en stund nu före jag somnar
Tack o Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0