imorgon

Att de ska vara så stressigt att resa. Jag menar inte att det är stressande att ligga och sola, men före man far iväg. Oj oj vad jag har yrat runt som en höna idag. Det börjar vara mitt i natten snart och inte har jag fått packat ännu. Väskan ligger i sängen halvfylld och en massa saker ligger utspridda runt i lägenheten. Kamera ska laddas, ipodden ska laddas. Och svårast av allt, vad ska jag ta med mej??

Har suttit och kämpat med e dumt skolarbete som ska vara inlämnat på måndag, men jag måsta ju göra det nu eftrersom jag drar iväg.

Bye bye Finland, Hej Teneriffa! hörs om en vecka.

ps. ja kan tänka på er här hemma lite när jag ligger i solen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0