Hängt med den där Harry

Nu kan jag konstatera att det inte stämmer det som föräldrarna försöker tuta i sina barna när man är liten: att ögonen blir fyrkantiga av att se för länge på tv. Det senaste dygnet har jag spendera 20 timmar framför tvn och så vitt jag vet så är inte min ögon fyrkantiga ännu i alla fall! Men jag vet ju inte vad som har hänt när jag vaknar imorgon.

Det handlar altså om Harry Potter maraton! Ni ska ju inte tro att jag annars spenderar 20 timmar av mitt dygn framför tvn. Nu är alla 8 filmer sedda. Trött blev jag i alla fall, vi alla blev nog trötta. Jag vet en som kommer att sova vääääldigt bra inatt efter allt vakande.

Jag kan dessutom inte förstå att det är julafton imorgon!? Det känns ju som november.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0