vaken eller sova?

Vad hände? Klockan är 7 på morgonen och jag kom just hem. Jag är pigg som en mört dessutom. Jag börjar jobba igen om 6 timmar och kan inte bestämma hur jag ska göra. Antingen går jag och lägger mej och somna vid halv 8 snåret, vilken betyder att jag får sova 4 timmar, eller så går jag inte och sover över huvudtaget. Går jag och lägger mej nu kommer jag att vara dödstrött när väckarklockan ringer. Hålls jag vaken kommer jag att vara dödstrött efter ett par timmar på jobbet. Nu har jag grymma i-landsproblem igen.

Jag tror jag går på övervarv. Jag borde ju vara helt totalt slut efter 12 timmar jobb men nej då, här sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på nu den här tiden på dygnet. Jag är inte van att vara vaken så här tidigt. Om någon behöver morgonkaffe sällskap ring mej!

Jag tror jag ska underhålla mej med några friendsavsnitt och för säkerhets skull lägga på väckarklockan ifall jag skulle somna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0