if i just lay here

Villaavslutning idag, men det bryr jag mej inte så mycket om. Istället för att vara på en villa och supa redlöst och skjuta raketer har jag jobbat, och nu när jag kom hem kröp jag raka vägen ner i sängen, drog täcket över mej och tog datorn i famnen. Fast i och för sej skulle jag nog inte tacka nej till lite sällskap nu.
Idag var kind of min sista arbets dag (eller i alla fall slutar jag jobba heltid nu). Det känns så sjukt tomt! Jag ska tillbaka dit först om en vecka. Jag har blivit så van att spendera största delan av min vakna tid på jobbet och med mina jobbkompisar så det känns så konstigt att tänka sej att inte vara där nu på en vecka. Jag kommer nog till och med att sakna det, och speciellt mina underbara jobbarkompisar.
Det är helt tvärtom mot förra året. Jag var så jävla less på mitt jobb så det var en sjukt stor lättnad när jag äntligen fick sluta, men så känns det absolut inte nu.
Får se om jag klarar av att hålla mej borta därifrån en hel vecka nu?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0