Blondi

Efter att ha kommit hem från en helkväll och supermysig dejt med Matilda slog det mej att nu flyttar hon faktist bort härifrån. På fredag lämnar du Vasa och mej och flyttar till Åbo. Hur ska jag nu klara av det? Jag har ju vuxit upp med dej. Vi har hållit ihop i vått och torrt. En av de bästa coh finaste människor jag känner ska jag nu nästan klara mej utan.
Och joo jag vet, Åbo är inte långt borta men det är ju ingen resa man gör på en kväll bara när man har lust att bara sitta och skvallra och umgås. Och tågbiljetter ska ju vara så förbannat dyra också!

Så nu VR har jag en önskan! Kan ni snälla fixa gratis tåg i det här landet, jag skulle vara mycket tacksam för det. Jag väntar mej ett positivt svar så snabbt som möjligt. Tack på förhand!


Bara för att hon är lika knäpp som jag! (och JA, det är en tampong hon har i näsan för de som undrar)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0