tankar

Kvällen har jag och Matilda spenderat i nostalgins tecken. Vi har suttit och skrattat till avsnitt efter avsnitt av oppåner å hitådit. (Det var ett barnprogram som vi var programledare för när vi var mellan ungefär 8 och 10 år)
Vi har skrattat åt hur löjliga vi var och hur barnsliga och små vi var.
Sen började jag fundera på den tiden, den tiden av mitt liv som spenderades mycket i inspelningsstudion. Det har gett mej så otroligt mycket. Jag fick jobba med och lära känna massor med underbara människor. Däribland min Matilda som är en av de bästa människorna jag känner i dag. Jag fick lära mej massor om olika saker. Och på grund av dessa år är jag inte någon blyg en. Och såklart allt kul vi fick vara med om, olika ställen vi fick se, olika saker vi fick göra. Oj jessus vilken nostalgitrip.

Kanske dags att ta kväll nu då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0