nya tag idag

Altså det är nog konstigt hur man ena dagen kan ha nästan 39 graders feber och sedan nästa dag nästan ingen feber alls? Jag klagar ju såklart inte, det är jub bara skönt. Tydligen behövde det smälla till ordentligt en dag för att sedan nästa dag få försvinna.
Jag for hem till mamma igår kväll för att jag inte orkade sitta ensam hemma och vara sjuk. Jag sov här också. Det kändes lite konstigt att vakna upp här eftersom jag inte har gjort det på länge.

Jag mår rätt så okej nu så jag har suttit och gjort 2 uppgifter till öpu-kursen ikväll. Jag tänkte nog fara dit och se om jag orkar. Om det visar sej att jag inte alls orkar sitta där får jag väl gå hem då.

Jag är på mammas dator nu och kollade på lite gamla bilder som hon tagit. Jag hittade en från julen 2008 som jag tänkte lägga upp. Lite nostalgisk blev jag ju!

Och vet ni vad kära församling, snart är det jul igen.


Jag, kusin, bror


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0