blä bla blä buu bää

Jihuuu, äntligen har jag bestämt vad min 10 sidors essä ska handla om! nu känns det genast mycket bättre, för det är inte skrivandet jag brukar ha problem med utan det är att komma igång och veta vad jag ska göra. Nu behöver jag sätta mej in lite i ämnet och sedan börja skriva. När man sen väl kommer igång brukar det gå rätt så lätt!
Det måste säkert vara ganska tråkigt att läsa om mina jäkla skoluppgifter men det är ju det som snurrar i mitt huvud just nu.
Bestämde just med Ida att vi ska ta och träffas ikväll och försöka få lite skolgrejjs gjort.
Neej nu ska ja sluta tjata om skolan!!

Jag har lust att sjunga! tänk om jag skulle ta och sjunga lite singstar, men det är ju inte roligt att göra själv, man ska ju nästan vara 2 för att göra det! Hmm får se, kanske jag ska störa mina grannar lite före jag drar iväg till Ida!


såhär känner jag just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0