lite funderingar bara

Jag kan konstatera 2 saker just nu.
1. House har blivit dåligt sen dom bytte läkarteam, det ska vara dedär galma! nog för att dom är med ännu, men det är inte samma sak
2. Jag har sjuttons kallt idag.. och dessutom mår jag lite konstigt nu, hoppas jag inte håller på att bli sjuk. Jag låg i 39 graders feber den här tiden för ett år sen. Trevlig 18års dag jag hade då, hoppas int jag ska bli sjuk till min 19års dag också.

Sen fundera jag.. borde man klä ut sej nåt till halloween? Vi tänkte fara till Ollis på lördag och tydligen har dom halloween fest där, hmm det tål att funderas på!


hahah, tyckte bara att dom här dräkterna var så roliga så jag måste visa dom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0