klaga lite till

Faan altså! jag skulle ju inte sov till kl 1 idag. Jag skulle stiga upp tidigt och få en massa gjort, dessutom skulle jag till skolan en sväng. Nåjaa, det går inte att göra så mycket åt saken nu.
Altså nää-ää motivationen till att börja med skolarbeten är fortfarande NOLL! Men det är nog bara att bita i det sura äpplet snart. Studielivet är väl inte alltid en dans på rosor.

Dessutom borde jag gå och handla, men det känns inte så värst lockande det heller. Borde ta och dammsuga också...

Nej men nu måst jag väl sluta klaga, det här blev ett riktit "tyckk synd om mej" inlägg. Men vadåå jag tvingar ju ingen att läsa.

P.S. bara för att de blev så deppinlägg måst ja ju lägga hit en skojjig o glad bild!


det fick bli en gammal en på mej och mia.
(vad tror ni om jag skulle färga håret brunt igen? inte sådär mörkt, men brunt iaf??)

 



Kommentarer
Cissi

Hur är det med dig idag då? :)

2010-10-11 @ 14:08:32
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0