Yes, bilder för en gångs skull!

Nu borde jag verkligen gå och lägga mej. Men nej fan, här sitter jag ännu. Dessutom ska jag stiga upp kl 7 imorgon.

Satte in bilder på datorn från kameran. Hittade lite bilder från Halloween, det är altså ett tag sedan jag satte in bilder sist. Men här kommer lite bilder iaf.


Tilda på Halloween


Hallween Becca


Kissekatten Satu


Jag och Tilda


Till slut måste jag bara lägga upp en lite julig bild. Jag var hemma hos mamma igår och hon höll på att laga små pepparkakshus mm. Sen ville jag också vara med och dekorera lite. Jag blev så stolt över mina konstverk så jag måste visa dom, hehe


Mina små hus och min gran. Dom ska så stå i hyllan och ge lite julkänsla

Nåjaaa, nu sova!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0