tjohej o hå

Jag blev så frustrerad då Harry Potter filmen slutade mitt i. Eftersom filmen är delad i två delar måste jag ju vänta jätte länge nu innan jag får se fortsättningen. Joo jag vet ju nog vad som händer, men jag vill ändå se det på film. Bra var filmen iaf. skrämmande, rolig och sorlig. Såklaart började jag gråta.. vad har jag för fel som ska börja lipa till alla filmer :o ??

Jaa-a det är väl dags att sova snart. Eller nää, först måste jag läsa vidare på boken jag håller på med. Är helt inne i den och vill bara läsa mera. Den heter Glöm att ni har en dötter och handlar om en engelsk flicka som blir fast för knarksmuggling påväg från Thailand och hamnar i ett thailändskt fängelse. Det är en riktig story och allt har hänt påriktit, det är hon själv som berättar om sina upplevelser. Den är ganska äcklig och hemsk, men jag kan ändå inte sluta läsa. Jag rekomenderar verkligen denhär boken!

Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0