stress o spring

Den här söndagen har inte varit någon lugn söndag som det brukar vara. Jag vaknade och rusade iväg till stan var jag mötte upp Lasse, gick på kaffe och sedan runt i stan och kollade. Sen träffade jag brudarna o iväg på kaffe/mat. Efter det snabbt iväg till mamma och hälsa på och sen till pappa en sväng och så kom jag hem och gjorde lite skolgrejjs och så iväg till gringo. Har inte hunnit sitta ner och lugna ner mig före nu.
Imorgon måste jag stiga upp tidigare för att hinna göra ännu mera skoluppgifter före skolan.
Åååååhh... kan inte det vara jullov nu!!

Yesss, mamma snälla söta mamma har fixat så att jag har sveriges tv3 och tv6 hemma nu, naaajs! :)

Imorgon blir det att köpa Bon Jovi biljetter, yeeeeah!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0