inga bra

Jag steg upp tidigare för att göra klart en del skoluppgifter. Inte blev jag klar, jag förstod inte allt! Men nåjaa, det måste väl räknas när jag har försökt iaf.
Och oj vad jag skulle vilja sova lite till, överväger att gå och lägga mej en halv timme och sedan få lite extra bråttom eller så gör jag inte det och tar det bara lungt en stund. Ååh vad jag vill sova.

Har sovit riktit oroligt inatt, jag vet inte varför? Har drömt en massa konstiga hemska saker och har haft ont i hela kroppen inatt. Jag vet inte om jag hade ont på riktigt eller om det bara var i drömmarna. Har även legat och vridit och vänt på mig och kastat av mig täcket och sedan tagit tillbaka de igen.
Tummen ner för det!

Äh inte är det väl så stor vits att gå lägga sej nu en stund, lika bra kan jag ju vara vaken då jag reda har stigit upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0