hi hi ha ha ho ho

Morning allihopa! Jag sitter här med kaffekoppen i högsta hugg och försöker deperat bli pigg, jag försöker tvinga mej själv att vara pigg. Skolan börjar om en timme men jag måste räkna med att det tar en stund att gå också. Fuck fuck, jag kom just på att laddningen börjar vara slut i min ipod, snälla sej att den klarar sej en stund, iaf så länge att jag hinner komma till skolan.

När jag kommer sen blir det att vara en duktig elev och skriva si så där 5 sidor på min uppstas.. Jag kan ju trösta mej med att det är ju bara hälften kvar!! Det ska nog gå att få ihop, jag känner mej ganska insatt nu när jag har läst rätt så mycket.
Nej men kanske jag skulle ta och sluta babbla på om skolan hit och om skolan dit.

Ikväll blir det teater med Jeba, fan vad roligt det ska bli, och pjäsen vi ska se lär vara en pjäs där man får skratta sjukt mycket! jag hoppas på det för skratta är ju så roligt.
Dagens konstaterande: Jag ÄÄLSKAR att skratta (speciellt sådär mycket så det gör ont i magen)


Kommentarer
Satu

Jeij malin ha börja skriva jätte aktibvt blogg :)!!

2010-11-04 @ 10:08:58
URL: http://satu.blogg.se/
Satu

Jeij malin ha börja skriva jätte aktibvt blogg :)!!

2010-11-04 @ 10:09:20
URL: http://satu.blogg.se/
mallan

jaao :D så går det när man borde göra skoluppgifter :)

2010-11-04 @ 16:21:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0