bra känsla

Jesss! Nu har jag helj :)
Har städat och diskat bort min berg av disk nu. Hur kan det kännas så ba när det äntligen är gjort? det är ju ingen big deal liksom. Men fan så bra det känns.

Snart kommer brudarna hit så ska vi förberada oss för ikväll. Det är idol på Ollis, så det blir skoj!

Gaaah vad jag vill åka utomlands, åka till södern, till solen! Jag vill bara ligga och steka, bli brun, äta på mysiga restauranger och bara strosa runt i nån trevlig stad!

lite flaschback från mina 3 södernresor iår kommer här


Thailand


Thailand


Thailand


Turkiet


Turkiet


Turkiet


Kreta


Kreta


Kreta

Oj oj oj vad jag vill till värmen och solen nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0