roliga saker på gång

Idag ha vari en jätte bra dag! (om man bortser från sprutan på moron o värken i armen)
Jag o Satu ha planera massor, penkkisutstyrsel fixad, men de berättar ja int va de! o så planerar vi en resa, som förhoppningsvis och troligen blir av, berättar mera då de e bokat.

fast just nu e ja lite rastlös, ja har lust att göra nånting nuuu..
ska som tidsfördriv lägga upp lite gamla bilder hit. de flesta en från perioden då ja va mörkhårig.
O jåå Elin, ja ha stjält bilderna av dej :D


jag o elin hos dennis fö typ et år sen


satu o jag :D grimaserar lite


kolla mitt mörka hår! nästan så ja får lust att sånt hår igen ;)


söta mia o mani på skolavslutningen när vi gick ut 2:an


hesatrippen i augusti.


elin o jag på elins villa :D


o så avslutar ja me en bild från sensommarn! ja får helt sommarkänslor av denhär! ja tror de va karaokekvällen i båten, haha :D

nåjaa! nu fick ja in lite bilder igen, ja blir så nostalgisk när ja kollar på gamla bilder.
Nä nu ska ja försöka aktivera mig o göra nåt vettigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0