horror horror

Nu ha jag också sitt det! Filmen som alla pratar om. filmen som ska vara så hemsk att man måst sova brevid mamma efteråt! Jag har finally sitt Exorcisten. o ja måst ärligt säga att ja blev besviken. De va int ett enda "jag håller på att skita på mej" ögonblick o ja satt o skratta när de sku va hemskt. okeij ja måst erkänna att på vissa få ställen va den äcklig, men int alls som ja tänkte mig.

imoron blir de att fara till skolan då, ha int vari där på några dagar o imoron kan man int kalla en skoldag. Jag ska ha 5 min utvärdering inför skrivningarna som börjar på fredag.

Nu räknar jag påriktit ner tills ja far till Thailand; 10 dagar kvar nu!! :D


Kommentarer
satu

JA VILL OCKSÅ TILL THAILAND!!

2010-02-10 @ 18:18:54
URL: http://satu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0