äntligen är det gjort!

Jag känner mej lättad. Ni vet den där känslan när man äntligen tar tag i nånting som man har skjutit upp och skjutit upp. Nu har jag fått gjort min konstuppgift till kursen som jag har haft på kontrakt. ska ta med den o gå och lämna in den imoron!

Mamma köpten föresten en fin turkos reseväska igår så nu känns de mycke roligare att börja packa. ja måst ha klart packat på onsdag, för på torsdag e de penkkis o sen kryssning, på fredag e vi på båten ännu o sen på lörda när ja vaknar så ska vi fara iväg.
Jag vet int alls om ja kommer ha nån tillgång till dator i Thailand, men i så fall får ja berätta om resan o kryssningen o sånt när ja kommer hem. massor med bilder kommer de säkert också att bli. Men hittar ja en dator får de nog bli nåt snabbt blogginlägg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0