lite allt

Det blev nog lite för mycket shopping idag. Men det behövdes! Mellandagsrean började så det var kaos och köer i stan. Tyvärr hittade jag nästan inget på rea, men en massa saker som hade vanligt pris. Typiskt det också.

imorgon är första dagen på länge jag får sova så länge jag vill, det tänker jag utnyttja och sova halva dagen, stiger upp någon gång på eftermiddagen tänkte jag!
På kvällen blir det ut och äta med brudarna (9 brudar) och sedan antagligen ollis.

Onsdag och torsdag är det dags att tu tummen ur röven och ta tag i ogjorda skoluppgifter. Jag ska faktist göra dom!
Borde ha någon som tvingar mej..

Ja-aa här sitter jag och lagar mat kl 2 på natten.. är man hungrig så är man!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0