nybliven 18-åring!

Imorse vakna jag av fin sång (eller jaa, nu ska vi väl int ta o överdriva. de va mamma som med sin morgonröst sjöng JAA MÅÅ HON LEEEVA) Ja fick iaf massor me fina presenter o e tårta o allt :) ändå dåliga e att ja ännu e lite sjuk. ganska typiskt att vara sjuk på sin 18-års dag :/ men nåjaa, e ju på bättringsvägar så i heljen ska vi nog ut o festa!
ja tänkte att ja sku visa mina snygga kläder o skor ja fick, men nu e de så att min kamera ha lagt av helt o hållet så de går ju inte :/ om int ja tar en massa me cammen, men de blir ju int bra. kanske ja kan försöka senare

ETT STORT GRATTIS också till Lasse liten som också fyller 18 idaa!!:D :D

fammo ringde just o sa grattis, o hon e så söööt :) ja älskar att prata me henne fö de finns nog ingen snällare människa, o allti när hon tilltalar mej så kallar hon mej fö gulle :) min söta söta fammo, puss på dej <3

ja börjar vara grymt less på att sitta här hemma nu, ha gjort de i 3 dagar nu o vill ut o si lite folk! nåjaa, imoron tänker ja iaf fa ti skolan :) men fy faan va ja ha missa mycke nu. först huddinge en vecka, o så sjuk en vecka.. inte bra

nu ska ja gå vila en stund igen, eller kanske ja lägger mej framför tvn o si på sex and the city.
bye bye!


en tårta passar väl bra idaa, ti Lasse o mej :) (bilden tagen från netet)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0