liten slöis

tjena allihopa! :)
ja e nog int riktit frisk ännu. min röst kommer o går, o slö känner ja mej. Jag o Mia hade tänkt fara på Ollis tisdag idaa, men vi skiter i de p.g.a mitt tillstånd o att mia int har råd, ja mena vi hinner ja nog nån annan gång.

ja vet de börjar bli lite tråkit här i bloggen då ja aldrig lägger upp nå bilder, men ja kan int göra så mycke åt att min kamera int funkkar. ti jul får ja en ny.. tills dess så kommer de nog att vara lite tomt med bilder :P

ha just laga mat o ja va så jäävla hungri o så åt ja alldeles fö snabbt o fö mycke så nu e ja jätte mätt o nästan illa mående.
borde ta o sätta igång me lite skolprojekt nu!
ciaoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0