finally lite bilder

De blev Ollistisdag ändå igårkväll :) skoj hade vi nog (jag o mia) men många timmars sömn ha de int blivi inatt.
Skoldagen va lång idaa o så körlektion efter det. Sen for ja me Pate på kaffe o så gick vi i en hel del butiker o kolla.

imoron e de 80-tals temadag i skolan så ja hoppas alla e fint utklädda, ja ska iaf klä ut mej :)

finally ha ja fått lite bilder!! eller ja har stjält dom av mia. så här kommer en liten bildbomb!


först lite bilder från vår sthlm trip!


jag o mia på naturhistoriska museet


nånstans då vi e ut på äventyr


e de en liten jag eller stora möbler? hmm


vi i nåt slags experiment som snurra jävligt hårt


haha, vi står o posar


o nu kommer lite från min födelsedags överraskningsfest :)


happy kid! fö ja gillar kalas :)


happy igen! notera satus min, visst e hon söööt :D


o så lite andra bilder från vår lekparkskväll!


jag o jeba o mia ska de föreställa


en lite gruppbild, we like timer på kameran :D


jeba o jag sir ut som nå tomtar :D


nåjaaa nu kom de en hel del bilder på en gång :) enjoy!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0