förvånad o stolt!

oj oj oj, nu har ja första gången under hela min gymnasietid läst precis ALLT som vi har haft till ett prov. ja har idag den 12 maj första gången läst alla kapitel och precis allt som ska läsas. Ja e så slt över mej själv nu.
de tog ganska många timmar men nu när de färdigt känner ja mej befriad :D

ikväll ska ja kolla på första semifinalen av melodifestivalen, de lär vara så att både sveride o finland ska vara me ikväll. de blir intressant o si hu de går.

nu tänkte ja hälsa "krya på dej" ti Elin som e lite småsjuk. de går nog om ti heljen ska du si! :D hah

ja gjorde föressten världens godaste kaffedryck till mej idaa.
ja to fram en jätte stor mugg o satt oboy pulver på bottne o hällde på kaffe o sen massor me grädda på, namm namm :D de ha ja livnärt mej på under min provläsning ;D


dehär e vad ja ha sysslat med idaa!


nåjaa, nu ska ja sätta på tvn o kolla om de kommer nåt roligt :D

ciao!


Kommentarer
eelin

taack :D ja gör mitt bästa, dricker varm saft o ligger under en filt så nog ska de fixa sej ti helgen nog, hah ;) o jag e ännu sååå stolt över dej! :D

2009-05-12 @ 21:18:19
malin

va bra bra, vitaminer kan du överdosera också ;D

hihi, ja e också lite stolt :D

2009-05-12 @ 22:23:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0