bara idag :D

helj direkt fast de känns som månda :D jäävlit bra!
o skoldaan gick helt smärtfritt också, inga ordentliga timmar alls :)
sen gick ja hem o sova efter att ha vari i stan en stund me Elin.

va som händer ikväll e ännu oklart, de sku ha vari nån slags picknick eller chill i uniparken på gång, men ja vet int.. de regnar ju nu :/ men nånting hittar man väl på.

ja hade föresten lite rolig dröm just.. i min dröm satt jag o jessica o prova varandras skor o sen klättre vi upp i nå träd me varandras skor o där fanns nå gungor o så hängde vi o gunga där ;) hmmm, jätte nödvändigt att ja skrev de hit.. ja vet, men ändå :D


de en lite försenad bild från vappen, men ja tycker om den så ja tänkte ja kunde lägga hit den! ja ha ju int laga hit nå bilder på ett tag :D de iaf jag o elin söt som skuttar, haha
(o mina röda strumpbyxor hadd ja sönder sen senare den kvällen :( , r.i.p)


Kommentarer
eelin

ja älskar den bilden (;

2009-05-22 @ 20:38:30
Anonym

jå jag mee :D :D

2009-05-24 @ 15:24:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0