050309

nu ha ja städa mitt rum o tvätta golven o bytt lakan o allt sånt ! känner mej dukti, men oj va de skönt me nystädat.
Skolan idaa va helt okeij, int så tungt som de sku ha kuna vara, o efter skolan så for ja ti stan me mia o jessica, o sen kom ida me oss en stund :P vi träffa minna också, o henne hadd ja nog int träffa på helt jätte läng.

nu väntar ja på att maten ska bli klar, de tar ännu några minuter, men hungrig e jag!

tänkte lägga in en bild på mej me mitt nya hår nu, ha nog börja vänja mig! :)


nå va tycker ni ? ska ja va blond eller brunett


ååh nu fick ja äntligen mat :)  o nu har ja int nå mer o säga idaa, förutom att de kallt i mitt rum, brrr


Kommentarer
Bea

Hej, vad skall du hitta på i helgen ? :d

2009-03-06 @ 03:47:56
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
S A O S . B L O G G . S E

det är sjukt skönt när man varit duktig och städat/bytt sängkläder och sen att få lägga sig i sängen helt nyduschad! Finns nog knappt nåt bättre!

2009-03-06 @ 07:37:05
URL: http://saos.blogg.se/
malin

saos- joo ja vet,härli känsla

2009-03-06 @ 19:29:46
malin

bea- vet inte ännu riktit. fira en kompis som fyller 18 i alla fall :)

2009-03-06 @ 19:30:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0