sömnbrist!!

den hä heljen ha ja nog haft fullt program hela tiden, har rännt hit o dit o därför ha ja som vanlit int skrivi nåt.. men nu :D
hmm.. ja tror ja delar upp det i dagar kanske :P

torsdag

jag o matilda sku gå ner till bryggan o chilla men så träffa vi ett gäng me trevliga människor i ställe så vi hängde me dom :) vi va o simma mitt i natten o sjöng o spela gitarr me olle o kimi, o sen somna vi typ 6, 7 tiden o vakna av att di börja renovera i lägenheten ovanför.


jag, olle o matilda efter vi ha vari o simma :D


kimi o jag


pisspaus på vägen hem


fredag

vi vakna upp trötta o slut hos olle o så for jag o matilda hem till mej o bara o de lungt, eftersom vi int hade sovi många timmar. sen börja vi fixa oss för vi sku ti srömsö o fira söta Elin som fylld 18 år, grattis grattis på dej sötnos :D
jag o tilda o satu cykla dit o så satt vi där typ hela kvällen o chilla. sen iväg ti stan o träffa matin o danne o så for vi hela gänget ti mej o sova :D


matilda gick i mina pojkboxers ti butiken ;D haha


vi e jätte glada i hissen :D


på stömsö; satu, födelsedagsbarnet elin, amanda


lördag

vi vaknade upp hos mej; jag o matilda altså o så bestämde vi att vi sku fara till andreas ikväll, så matilda körde hem o ja kom me cykel ti henne en stund senare. vi traska iväg till andreas o satt där o chilla o sen kom de nog mera folk, så de va nog en hel del där :)
så kom danne o martin efter oss o vi körde runt lite. de sluta me att vi alla fyra låg i dannes säng o va jätte trötta o så på film. till slut skjussa martin mej o matilda ti henne o vi gick o sova.
den hä heljen ha vari så sömnlös, bara några timmar per natt, så ikväll ska ja nog gå lägga mej jävligt tidit tror ja :)
ja har typ inga bilder från lörda..


jag fjantar mej som vanligt! :D


söndag

idaa ha ja nog bara typ sovit, fö de behövde ja verkligen, nu här mot kvällsidan va jag o tilda ti abc på ne kaffe, men sen for vi nog hem igen. vi sku egentligen ha träffa kimi o olle tror ja, men vi ork int va i stan så vi for hem,

oj de blev ett rätt så långt inlägg, men ingen tvingar ju er att läsa så :D haha

gonatt alla, imoron ska ja sova läng!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0