natten nuu

gokväll, eller kanske man ska sejja gonatt, för klockan e ändå halv 2.  ja e ganska trött, men tänkte ja sku skriva lite ändå :)

ja e sååå tankspridd o blåst.. då ja va o jobba i måndas så for ja dit me cykel, men sen ha dumma jag gått hem. o idaa när jag o mani sku cykla till butiken så hitta ja int min cykel o ja va säker på att den va stulen, sen kom ja på att ja hade ju haft den till jobbet, så fick jat raska dit o hämta den ;) haha, lilla klåppiga jag!

ha iaf haft chill kväll me mina härliga människor här ikväll ( jag, dennis, mani, christoffer, mia o matilda) o de va jätte mysigt o kul o så!

nu ska ja lägga mej på spikmattan en stund före ja går o sover.. oj va de låter brutalt men de så jääävla skönt o avslappande o man får på nåt sätt ett lugn i hela kroppen o man känner sej varm inombords:D

nati nati ciao!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0