240709

idaa e ja trött!
de blev väl nog rätt sent igår tror jag, ja hade int riktigt koll på klockan ;D men vi va iaf hos andrea o danne på kräftskiva, o riktit mysigt va de: först bastu o sen käka o snacka o festa, de va faktist skojj!
sen for jag o mani ut o åka taxi, haha, nä men vi for o hälsa på matti en sväng o klättra in genom fönstre o sen åkte vi tillbaka ti stan o for ti mej :)

ska o jobba om en o en halv timme, o ja har absolut ingen lust me de :/ men nåjaa får väl tänka på att ja tjänar ju pengar på de så!

va som händer ikväll sen är ännu oklart, men ja tror jag o elin ska hitta på nåt skojjsigt :D

min kamera e föresten sönder, så ja kan int rikti ta nå bilder, o bloggen blir ju så tråkig utan bilder :D men får väl försöka fixa det på nåt sätt :) 

o snart kommer också satu hem! :D skojj skojj, hon ha vari borta läänge nu!
hahaa, ja hitta en jätte söt gammal bild på oss, måsta bara lägga hit den :D


caius, satu, jag o mia :)  hahaha så små o söta vi va!


nåjaa, bye bye everybody



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0