god morgon

morning everybody! :D börjar skolan om 45 min o ja e redan upp o klar. men de för att ja va tidigare imorse o vaccinera mej. O JAG ÖVERLEVDE :o nu behöver int ja tänka på den traumatiska upplevelsen nå mer!

igår kolla jag o mia på filmen 17 again, o ja tyckte den va jätte söt. som vanlit börja ja lipa, men de gör ja ju till alla filmer, ja föstår int varför :o e ja på nå sätt extra emotional eller nåt ? men grejjen e den att ja börjar jätte sällan annars gråta, men just till filmer så händer de jätte lätt? o de spelar ingen roll om de e lyckligt eller sorligt. nåjaa, that's just me!


en bild på mej fö ja kände för att ladda upp den hit


o så en töntig suddig bild på mej o min favoritblondin :D

altså va ska ja nu göra tills skolan börjar??
ja får väl typ spela nåt töntigt barnsligt spel på datorn, sånt e ju allti skojj! :D haha
hejhopps!


Kommentarer
matilda

grattis ti vaccinationen, bejbi! (att du överlevde, haha)

2009-08-27 @ 18:34:53
URL: http://matildahar.blogg.se/
malin

oj tack tildis :D de va nog just o just så ja överlevd :D

2009-08-27 @ 21:57:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0